سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/30/1945079_373.jpg

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در نامه رسمی به محمد رویانیان آمادگی تیمش را برای بازی دوستانه با پرسپولیس اعلام کرد.
 
در نامه پرز خطاب به محمد رویانیان آمده است: "جناب آقای رویانیان نامه شما را دریافت کردم و از سخنان محبت‌آمیز در مورد باشگاه رئال مادرید تشکر می‌کنم. در مورد پیشنهاد شما برای بازی رئال مادرید با پرسپولیس بسیار خوشحال می‌شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه‌های تیم رئال قرار داده شود.

می‌خواهم اشاره کنم به این مطلب که امسال مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد و بازیکنان ما در این مسابقات شرکت می‌کنند و تیم‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی و نهایی می‌رسند با توجه به زمان اتمام بازی‌ها، بازیکنان باید دوره استراحت و تعطیلی معین خود را داشته باشند.

ما در حال بررسی هستیم که چطور می‌توانیم با توجه به تاریخ شروع لیگ اسپانیا این مسابقه برنامه‌ریزی کنیم. با توجه به این موضوعات تقویم بازی‌های تیم ما در سال جاری مقداری پیچیده خواهد شد. با این وجود ما همه کار خواهیم کرد تا امکان برگزاری این بازی برای امسال را ممکن کنیم برای مذاکرات بیشتر دعوتنامه شما را برای سفر به مادرید ارسال خواهیم کرد."






تاریخ : سه شنبه 92/11/1 | 4:13 عصر | نویسنده : علی اکبر حق پسند | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.