سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://upload7.ir/imgs/2014-01/15861337069685149849.jpg?w=535&h=589






تاریخ : دوشنبه 92/10/30 | 12:27 عصر | نویسنده : علی اکبر حق پسند | نظرات ()

هر آدمی در زندگی شخصی خودش طرفدار یکی از ستاره ها وتیم ورزشی خاصی است این قاعده شامل حال ستاره های معروف دنیای ورزش و حتی هنر هم میشود.شنیده ایم که:

علیرضا نادی(کاپیتان تیم ملی والیبال)..استقلال،بارسلونا

سعید معروف(پاسور تیم ملی والیبال)..پرسپولیس.بارسلونا

مهدی مهدوی(پاسور تیم ملی والیبال)...رئال مادرید

امیر غفور(قطر پاسور تیم ملی والیبال) ...پرسپولیس

پرویز مظلومی(مربی فوتبال)....رئال مادرید

کریم انصاری فرد(فوتبالیست)..پرسپولیس.رئال مادرید

جواد نکونام(فوتبالیست)...بارسلونا(ژاوی)

مهدی رحمتی(دروازه بان) ..بارسلونا

رضا یزدانی(خواننده)..استقلال .بارسلونا

صمد نیکخواه بهرامی(بسکتبالیست)..بارسلونا

فرزاد فرزین(خواننده)...پرسپولیس

عادل فردوسی پور(گزارشگر فوتبال) بارسلونا و پرسپولیس

امیرجعفری(بازیگر):استقلال

سام درخشانی(بازیگر)::استقلال

پژمان بازغی(بازیگر)::پرسپولیس

کامبیز دیرباز(بازیگر)::پرسپولیس
 

     

 






تاریخ : دوشنبه 92/10/30 | 9:43 صبح | نویسنده : علی اکبر حق پسند | نظرات ()

باشگاه پرسپولیس طی یکی، دو هفته گذشته درخواستی برای بازی دوستانه با رئال مادرید به این باشگاه ارسال کرد.

 

مسئولان باشگاه رئال مادرید این درخواست را بررسی کرده و قرار است تا پایان هفته جاری درخواست مسئولان پرسپولیس را بصورت کتبی پاسخ دهند.


مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار حضور تیم فوتبال رئال مادرید در تهران و برگزاری بازی دوستانه با این تیم شده اند.






تاریخ : دوشنبه 92/10/30 | 9:41 صبح | نویسنده : علی اکبر حق پسند | نظرات ()

تالاب زربیجار در موقعیت جغرافیایی N370513 E501203 در استان گیلان واقع است. یکی از دیدنی ترین مناطق املش تالاب (سل) زربیجار است که بعنوان یک زیستگاه طبیعی برای حیوانات و پرندگان مهاجر ، همچنین محل ذخیره آب جهت مصارف شالیکاری حائز اهمیت می باشد.

گنجایش آن بیست و پنج هزار متر مکعب آب بوده و آب این تالاب توسط چشمه های آن و از طریق رودخانه "هردوآب” و سرشاخه پلرود تأمین می گردد.



پوشش گیاهان مردابی و نیلوفرهای آبی در تالاب ، جلوه ای فرحبخش برای گردشگران در فصل بهار و تابستان ایجاد می نماید. تالاب طبیعی است وبر حسب ظاهر درگذشته بسیار وسیع بود ولی به دلیل کاهش سطح آب و دخالت های انسان از سطح آن کاسته شده است .

 استخردو قسمت است. قسمت اول در کنار جاده و قسمت دوم به صورت تالاب همراه با گونه های تالابی است. تالاب از طریق جاده کمربندی املش قابل دسترسی است.






تاریخ : دوشنبه 92/10/30 | 9:38 صبح | نویسنده : علی اکبر حق پسند | نظرات ()

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/29/1941026_529.jpg

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز میلاد تاریخ سازِ نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق (ع) در دیدار «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با دعوت از جهان اسلام برای برآورده ساختن انتظارات پیامبر خاتم، تاکید کردند: امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید سعید میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت پربرکت امام جعفر صادق (ع)، «آزادی از تصورات و اوهام» و سپس تلاش برای «آزادی از ظلم و ستم حکومتهای مستبد و ایجاد حکومت عادلانه» را دو روش اساسی اسلام برای آزادی بشر برشمردند و افزودند: ملتهای مسلمان باید با ایجاد آزادی درونی و فکری، تلاش کنند با دستیابی به «استقلال سیاسی، استقرار حکومتهای مردمی، برپایی مردم سالاری دینی و حرکت براساس شریعت اسلام»، خود را به آزادی مورد نظر اسلام عزیز برسانند.

ایشان، توطئه ها و تحرکات دشمنان اسلام برای جلوگیری از آزادی حقیقی و سعادت امت اسلامی را، پیچیده و چند بعدی خواندند و خاطرنشان کردند: ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار است.

حضرت آیت الله خامنه ای، تلاش 65 ساله برای فراموش شدن مسئله فلسطین و تحمیل وجود رژیم جعلی، جنایتکار و غاصب صهیونیستی بر ملتهای مسلمان را، نمونه ای از تلاشهای مستبدانه امریکا و دیگر زورگویان جهانی خواندند و افزودند: جنگهای 33 روزه لبنان، 22 روزه و 8 روزه غزه نشان داد بجز برخی دولتها که عملاً حافظ منافع بیگانگان شده اند ملتهای مسلمان با هوشیاری، هویت و موجودیت فلسطین را حفظ کرده و به رژیم صهیونیستی و حامیانش سیلی می زنند.

رهبر انقلاب در نگاهی کلان به مسائل جهان اسلام، غافل کردن امت اسلامی از مسئله فلسطین را از جمله اهداف مهم دشمنان اسلام در به راه انداختن جنگهای داخلی، دامن زدن به اختلاف و ترویج تفکرات تکفیری و افراطی برشمردند.

ایشان با ابراز تأسف عمیق افزودند: عده ای تکفیری بجای توجه به رژیم خبیث صهیونیستی، به اسم اسلام و شریعت، اکثر مسلمانان را تکفیر می کنند و زمینه ساز جنگ و خشونت و اختلاف می شوند و به همین علت، وجود این جریان تکفیری، مژده ای برای دشمنان اسلام است.

رهبر انقلاب با اشاره به آیه شریفه «اَشدّاء علیَ الکُفّارِ رُحَماء بَینَهُم» افزودند: جریان تکفیری، این دستور صریح پروردگار را نادیده می گیرد و با تقسیم مسلمانان به «مسلمان و کافر»، آنها را به جان هم می اندازد.

ایشان سؤال کردند: با این وضع آیا کسی می تواند تردید کند که وجود این جریان و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از آن، کار دستگاههای امنیتی و خبیث دولتهای استکباری و دست نشاندگان آنها نیست؟

حضرت آیت الله خامنه ای با توجه به این واقعیات، جریان تکفیری را خطری بزرگ برای دنیای اسلام برشمردند و با توصیه به کشورهای اسلامی برای مراقبت و هوشیاری کامل، افزودند: متأسفانه برخی دولتهای مسلمان، به عواقب حمایت از این جریان بی توجهند و نمی فهمند که این آتش، دامن همه آنها را هم خواهد گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی، تشدید اختلافات میان شیعه و سنی و افزایش درگیریهای داخلی ملتهای مسلمان در سه چهار سال اخیر را عکس العمل ستم گران جهانی در مقابل تشدید بیداری اسلامی در تعدادی از کشورها برشمردند.

ایشان افزودند: مستکبران تلاش می کنند برای تحت الشعاع قرار دادن بیداری اسلامی، پیروان مذاهب مختلف اسلامی را با یکدیگر درگیر کنند و سپس با برجسته کردن اقدامات شنیع جریان تکفیری نظیرِ «جویدن جگر انسان های به قتل رسیده»، اصل اسلام را در افکار عمومی جهانیان، زشت جلوه دهند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: بدون تردید این مسائل یک باره به وجود نیامده است و قدرتهای جهانی برای ایجاد آنها، مدتها برنامه ریزی و سیاستگذاری کرده اند.

حضرت آیت الله خامنه ای مقابله با هر عامل ضد وحدت را تکلیف بزرگ شیعه و سنی و دیگر شاخه های مذهبی خواندند و خاطرنشان کردند: نخبگان سیاسی، علمی و دینی برای ایجاد وحدت در جوامع اسلامی، وظایف سنگینی برعهده دارند.

رهبر انقلاب در همین زمینه، «علمای دنیای اسلام» را به برحذر داشتن ملتها از اختلافات فرقه ای و مذهبی، «دانشمندانِ دانشگاهها» را به تبیین اهمیت اهداف اسلامی برای دانشجویان و «نخبگان سیاسی امت اسلامی» را به تکیه بر مردم و دوری از بیگانگان و دشمنان اسلام فراخواندند و تاکید کردند: امروز مهمترین مساله در دنیای اسلام، وحدت است.

ایشان با اشاره به خروج تدریجی ملتهای مسلمان از زیر بار سلطه مستقیم استعمارگران، هشدار دادند: مستکبران درصددند منافع دوران سلطه مستقیم را با سلطه غیرمستقیم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تامین کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای «بیداری و آگاهی»، را تنها راه سعادت امت اسلامی برشمردند و خاطرنشان کردند: امکانات فراوان، موقعیت جغرافیایی ممتاز، میراث تاریخی بسیار ارزشمند و منابع اقتصادی بی نظیر کشورهای اسلامی، می تواند در سایه وحدت و همدلی، عزت و کرامت و آقایی مسلمانان را رقم بزند.

ایشان پیروزی انقلاب اسلامی و استحکام الگوی جمهوری اسلامی را با وجود 35 سال توطئه های گوناگون مستکبران، از نشانه های آینده نوید بخش امت اسلامی دانستند و تأکید کردند: به فضل الهی ملت ایران و نظام اسلامی روز به روز قوی تر، ریشه دار تر و مقتدر تر خواهد شد.

در پایان این دیدار، حضرت آیت الله خامنه ای، دقایقی در جمع میهمانان خارجی کنفرانس وحدت اسلامی حضور یافتند.

قبل از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آقای روحانی رئیس جمهور با تبریک میلاد مبارک پیامبر خاتم و حضرت امام جعفر صادق (ع)، به تاریکی مطلق فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دوران جاهلیت اشاره کرد و گفت: در آن اوضاع اسف بار، میلاد پیامبر رحمت، نور هدایت و رستگاری را در تاریخ جاری کرد.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات و اختلافات موجود در جهان اسلام گفت بی تردید پیامبر اسلام در مقابل منحرفین و کسانی که راه تکفیر و افراط و درگیری را در پیش گرفته اند در رنج است و جوامع اسلامی باید بار دیگر به یاری پیامبر رحمت به پا خیزند.

آقای روحانی پیروی از ندای وحدت بخش امام خمینی را تنها راه نجات امت اسلامی خواند و گفت: دین واحد، پیامبر واحد، منافع مشترک، دشمنان مشترک آرمانهایی همچون فلسطین اشغال شده و قدس عزیز می تواند مسلمانان را متحد کند.

رئیس جمهور افزود: امت اسلامی باید با رجوع به قرآن و در پرتو تدبیر، عقلانیت، اعتدال، امید و تلاش بی وقفه، تمدن اسلامی را دوباره احیا کند.






تاریخ : دوشنبه 92/10/30 | 7:59 صبح | نویسنده : علی اکبر حق پسند | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.